torsdag 4 oktober 2012

Gördlar
Himska påfund men jag har levt med det nu ett bra tag efter alla operationer. Vid senaste operationen fick jag en storlek medium och den har varit skön att ha den har bara ett fel, den har dragkedjor på sidan som gärna vill skära in i midjan. Hm jaja tänkte jag har ju min gamla som jag kanske kan gå över till nu då. Och det gjorde jag men den kändes lite stor och det är ju inte bra.





Då kom jag på den briljanta iden om den andra som låg i någon låda men som tidigare varit för liten - en medium stod det att var – ja där var den och så imorse drog jag den på mej o stack iväg till jobbet. Men turligt nog packa jag ner den gamla också …för efter nu  fem timmar står jag inte ut längre – denna måste vara felmärkt . Den skär in överallt och det är ju inte bra för läkningen av magtrakten vill ju inte ha fula märken i huden.
Så nu har jag bytt gördel igen och fastän att det gör ont lite här och var så kan jag nu andas…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar