torsdag 18 oktober 2012


Middag med bästa Sarha


Ibland ses vi, inga större planeringar behövs vi bara säger vi ses då´ra.
Nu är det dags igen för långt tjejsnack med mycket skratt och hemligheter med bästa Sarah.

Sarah och jag har inte känt varann så länge men jag kan nog säga med hennes medhåll att vi fann varann på en gång. Minns så väl första mötet på en fest hemma hos en mycket god vän. Hon kom in - tittade på mej som satt i soffan och satte sej sen bredvid mej - och så var vi igång, prata, snattra och skratta om allt möjligt.

Sen förflöt en tid men vi sprang på varann på stan ibland och sa vi måste ses du och jag – sen gjorde vi det, tog en hemma och en utekväll och drack varandra till och skratta och snacka skit om allt och alla..
Sen dess hör vi av oss då och då för att träffas, både hos henne och hemma hos mej. Nu planerar jag på att dra in henne i ett projekt som  jag vill – ja jag har redan pratat med henne om det – är ett liten prekär sak som jag vill att hon ska göra och som man inte vill att vem som helst gör för en. Känsliga saker åtminstone för mej. Jag återkommer till det lite senare i höst eller vinter för att berätta om det.
 Så ikväll är detdags igen – hon sa orden förra veckan – ”jag fixa käket och du drickan”. Visst jag men eftersom att du säger drickan så får det bli på torsdag så att jag bara har en arbetsdag kvar i veckan.

Sarah du ska veta vad jag har längtat till idag  J
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar