lördag 6 april 2013



Kaerlighed – nej vi snackar sex


Då så porten är öppen och vi fortsätter...

Sex, ja för mej är det så mycket -det är smekningen, blicken, telefonsamtalet/sms. Det är längtan åtrån önskan viljan närheten man vill och önskar att få ha till någon. Visst allt går i vågor och ibland så är det en lägre önskan att göra allt men då får man inte glömma i ett förhållande att man är två och man får då inte glömma den andre. Och kan man då inte eller har mindre lust så behöver ju det inte innebära att man slutar kramas, röra, smeka eller skickar det där gulliga som jag vill kalla det smset. Ni anar inte killar eller så blir ni lika glada för det som vi fast ni har er fasad att tänka på. Den där fasaden får vunnit avhandla någon gång. Men så underbart glad jag åtminstone blir av ett sött sms - och hur svårt kan det vara?
 

 Det här med sex är ju något mycket viktigt, utan ett fungerande sexliv – hm ja och då är vi där igen jag menar inte att det måste vara penetrerat var gång men beröringen, värmen, hettan måste finnas. Och du kan tillfredställa din partner på andra sätt än bara på ”det traditionella sättet”

Att i ett förhållande så är båda ansvariga för att det funkar – om det finns några bekymmer, prata med varann, tysta inte ner det. Och framförallt bli inte vresig – för det hämmar din partner som då blir osäker på vad han/ hon ska göra och denne känner sig misslyckad för varför tänder han/hon inte på mej?

 

 

Hm..hur fortsätter jag nu- jo jag ska börja med att säga att jag är en kvinna som älskar sex, ja lika bra och säga det men möter jag bitterhet, sårbarhet, ingen glädje, vresighet och bara för att det inte funkar så vill man inte ens röra – ja till slut så vet jag inte vad jag kan göra, vågar göra och blir jävligt osäker. Det kan sen då lastas på mej. Sex ska vara roligt, man ska känna värmen, hettan lusten och begäret efter sin älskade – hela tiden – låter det konstigt men jag hört folk i min närmaste omgivning säga att ”åhh när jag får ett sånt här sms då blir jag som nykär” – och det efter att paret varit kanske gifta sedan 5-10 år tillbaka.
 




Så porten öppnad, och så även mina gluggar denna tidiga morgon, jag har ju lovat att prata sex hela helgen så nu får jag leva upp till det här och vi får väl ta kanske två om dagen, fan kommer att bli helt slut som efter en ordentlig omgång, hm det var länge sen så det blir nog bra. Vi börjar med en bra morgon.
 
 
En skön, underbar morgon är när jag får vakna av att jag känner en hand på min höft, jag ligger nästan alltid på sidan när jag sover, min säng är mjuk och gosevarm, rummet får gärna vara lite svalt. Jag känner den där handen, plirar lite emot han som ligger där med sin hand på min höft. Då tycker jag det är så himla skönt och bara flytta lite intill och krypa in i en varm och go famn, sätta näsan lite intill halsgropen och sniffa litegrann. Då rör han säkert på sig och gnyr lite, han vill säkert sova vidare och det kan han väl få ett tag...
 


Medan jag ligger där och bara är, mår så gott, känner värmen, ömheten att åtrån stiger kan man ju inte annat göra än att känna sig lycklig. Och det är väl det kärlek och sex gör med oss får oss att känna lyckligt lottade, älskade och åtrådda. jag älska ordet åtrå - det får något att dra sig samman inom mej, jag känner hur musklerna i mitt sköte snörper ihop lite, som om dom gör sej beredda. Så där ligger jag med en arm om min hals och en hand på höften..känner att det börjar pirra i mig.


Jag är en sån kvinna som gillar morgonsex, det ger en bra start på dagen när den inleds med värme och kärlek. Att känna när jag ligger på sidan den handen på höften igen som drar lite i min höft, samtidigt och sen viskande ord i örat som säger att du är min gumman, jag vill ha dej, hjälp mej in. Jag känner hur hans händer kupar runt mina bröst och sen säger han dom är mina, jag ler nja de är mina säger jag men du kan låna dom, jag hör ett mjukt skratt i örat och en lätt flämtning..då just då och där befinner vi oss och närheten, nakenheten, åtrån är som allra störst. För här vi bara oss själva, här har vi nyss vaknat, ingen påverkan av något annat utan han och jag i morgonljuset, som vill, kan och låter åtrån linda in oss i sin värld. Kan det bli bättre än när vi två blir ett.

Vi slingrar oss om varann, och smeker varann på ett morgonrufsigt sätt, som ett språk bara vi kan tala, ingen stör inget stör, det är vara vi där och vi kan komma varann så otroligt nära sa, tidigt stänga ute resten av världen och bara finnas där, just där, för oss. Som ni märker det är lätt att öppna fantasins portar- jag älskar det här, både att skriva men även att älska, jag är nog rätt så mjuk kvinna men sen kan jag och vill gärna det råa kommer in också.


Men det är ju viktigt att kunna tända en man och lika viktigt att han tar ansvar för att hålla lågan brinnande, och där kommer ju de här smekningarna in, beröringarna m.m. Jag tycker också att det är viktigt att, an försöker se sej själv med den Andres ögon. Det är så lätt att lämpa över ett taskigt sexliv på den andre - när förhållanden gått i kras vill jag bara skrika " jag skrev inte under avtalet skälv på att hålla buset i liv" -det gjorde vi båda.


Men hur gör man då - jag älskar ju att hålla mej i rent och snyggt skick och kräver det tillbaka. Jag älskar fina underkläder såsom korsetter, strumpebandshållare och andra fina spetssaker - det brukar tom kunde tända sten.. Och där kommer även dt där i. Att om du själv känner dej sexig så ser andra dej också som det.

Något som ofta beskrivs i kvällspressen och magasinen är ju en skrikande rubrik


 " så får du bättre sex"

" vi lär ut de bästa sexställningarna"
 

...jo det kan ju vara intressant och läsa igenom men jag håller nog mer på att man får läsa av varann och ta stunden lite som den kommer. Jag älskar helt apropå sex - och det måste ju vara det med en som utstrålar att han själv vill ha det. Jag skiter fullkomligt bästa ställningar, bästa ställen etc. - för mej är det kan vi göra det här? Infallet och lusten kan ju faktiskt komma mär som helst, och det behöver kanske inte leda till fullbordan men som en uppstudsade och förberedande för vad komma skall - man ska inte förlöjliga grovhånglet, det kan vara väldigt upphetsande.

Själva det där uppbyggandet är ju spännande, men båda måste vara på samma våglängd. När man kommit så långt i ett fröhållande att man vågar lita på den andre så behöver man ju inte hålla på och läsa av hela tiden utan -kom Igen nu här älskling, här kör vi. Jag har haft sex på en del olika ställen men det är klart jag har många drömställen kvar, dock vet jag inte om den där 10000meters klubben intresserar mej har flugit så mycket och vill inte ha en kran i slutryggen utan det finns andra ställen där spänningen kan vara minst lika hög. Och det är väl också något som är lite upphetsande - kan vi bli påkomma? Klara vi det? För lika underbart och fint som man kan ha det i sovrummet, köket, badrummet eller någon annanstans så kan ju vid havet, på ängen, i skogsdungen vara minst lika bra. Lite barr i rumpan dör man inte av  ;)


Hettan ska stiga på kinden och andhämtningen ska bli snabb, åtrån och vilja ska beröra en och stiga i kroppen och den pirrande känslan man får när man ser på någon man tycket om ska inte försvinna....utan när so helst, var som helst och du hur ni vill är väl bara ni själva som bestämmer...

Så då ligger man där med en hand på höften, små stön som drar förbi örat, nafsande i nacke och örnsnibb, värmen stiger, pulsen slår och så känner man bara......

Porten är fortfarande öppen. nu vill jag inte stänga den utan jag fortsätter och som singeltjej tar jag mej nog an den biten inatt :)







 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar