onsdag 19 september 2012


Höstpyssel
 


 

 
Nypon, rönnbär och kastanjer är typiska tecken av höst tillsammans med fint färgade löv. Morgonen var enklar och kall morgon när Totte och jag nu var ute och jag får en massa idéer på vad jag vill göra idag. Tror att livslusten börjar komma tillbaka – näe jag hade inte tappat den men eftersom jag nu varit hemma på grund av en operation så har allt gått i hm som min mamma sa polymasar stil – jag har gått omkring och dragit benen efter mig.
 
En ny dörrkrans står på agendan idag och för att kunna fixa det så måste vi ta en runda idag runt St: Olovs sjö för att plocka kastanjer. Ögonen ska även titta efter både nypon och rönnbär. Skulle vilja ha sådana här hjärtan och då måste jag hitta det jag behöver och om jag inte minns fel så finns det vid Wrangelska parken.
 
Ha en härlig höstdag därute!
 
 
 
 
 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar