torsdag 20 september 2012


Totte…
Hon har lovat mej att jag skulle få blogga en dag. Och nu har den dagen kommit.
 
Igår blev jag hämtad av husse Mille vid rastgården – ja vi hade saknat varann så mycket så vi skulle ha en killkväll ihop med de andra grabbarna. Men dagen började med en jättelång runda först runt Wrangelska parken och jag vet precis var man ska kissa för att märka ut att den här parken är MIN.
 
Efter det så gick vi till rastgården och först var ingen där men sen kom Angus och han brorsa med husse och då fick ju matte någon att prata med så jag fick springa runt lite med Angusboy . Efter de så sa vi hej då och så gick vi runt St: Olovs sjö – jag tyckte nog att mamma log ovanligt mycket och titta på träd och buskar med lystna ögon. Hon verkar ganska lycklig och det gör mej glad
Väl hemma fick jag min macka och tur är väl det – jag älskar skinka och mammas hembakta valnötsbröd. Efter det tjata jag till mej ett par gånger om att vi skulle sitta på balkongen- då kan jag liksom hålla koll på alla mina ställen och skälla ut gamla tanter med rullatorer och andra hundar som går i min park och på min gata ja för Regeringsgatan är också min – så det så!
 
Sen ringde och smsa alltså husse och det var äntligen dags för en killkväll – en sån där kväll där tjejer som mamma inte får vara med ;)
Så mamma och jag  skildes åt där vid rastis – ja först var de tvungna att kramas och prata lite …meeeen se till att vi kommer iväg då husse -….i morgon ska jag nog hem till mamma igen och käka köttbullar..
 
Kram & voff <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar